söndag 25 januari 2009

Sure is, babe.. Nothing seems fair. But atleast I met someone who rocked my world

Nu var snart helgen över och söndag är söndag. Jag är skit trött. Vi tog oss till brandworld och shoppade lite i dag. Var inne på mediamarkt me och hittade på tok förmycket jag ville ha, men jag sa stop.
Förutom att jag är trött så mår jag bra. Jobb i mån.
På onsdag ska jag på möte med skateföreningen, kommunen och pivotech som ska bygga våran betongpark. Så då slutar jag vid lunch vilket blir grymt skönt.
Jag vill gå på en bra konsert. Hoppas det dyker upp någon i vår.
Någon som vill med till köpenhamn? Jag vill dit nu!
Har varit lite folk här nu och vi åt varma amckor och hade det trevligt. Nu bör jag snart sova om jag ska åka jobba.

MUSIK TIPS

  1. Steve Aoki
  2. The Charlatans
  3. Keith
  4. Air Castles
  5. Lower Than Atlantis
  6. Dälek
  7. Scott Weiland
  8. Less Than Me
  9. At The Drive-In
  10. Stiffe littel fingers
  11. San Andreas (lyssna på låten conflict)
  12. The Dynamite

Ta hand om er där ute.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar