söndag 18 januari 2009

Helg

Har varit en väldigt bra helg, men den gick på tok för fort.
I fredags blev det simning och sen hem och äta pasta. Kollade en stund på på spåret sen blev jag sjukt trött och gick o la mig.
I lördags bar det av till Emmaboda för skatetävling. Jag hade fåt uppdraget att vara dommare och det gick fint. Våran kära Dojor vann tävlingen utan några större problem vilket var ganska så väntat. På kväll en blev det lungt med lite god mat och kolla på p3 guldgalan. Hoppas du hade roligt Sandra. I dag har jag tvättat och varit på möte med skateföreningen.
Tänkt att vi i Växjö ska få en skatepark i betong för 3 milijoner och att vi nu har klart med en innomhuspark. Ovärkligt, men helt underbart.


Nu ska jag snart krypa ner i sängen för en ny arbetsvecka. Hoppas ni alla haft en bra helg. Föresten kommer lägga upp mer modetips senare.
Sov gott :)







1 kommentar:

  1. Jag hade ruskigt roligt, skönt att du hade en bra helg också :)

    SvaraRadera