fredag 30 januari 2009

KLÄDER

Hej alla! Nu är det mitt i natten och jag ska snart sova, men måste fixa en sak först.
Kan berätta vad jag lyssnat på för musik i kväll
  1. the hives
  2. black sabbath
  3. deep purple
  4. bob dylan
  5. cool kids
  6. jumper
  7. pink floyd
  8. for letter lie
  9. moby
  10. birdflesh


Nu är det så att jag ska lägga upp lite kläder för tjejer jag gillar. Har parat i hop byxa, skor och tröja o ibland annat. Gillar du de så säg till.
OUTFIT 1

Byxa cheap monday



Skor nike air dunk low



T-shirt black sabbath

Keep new era captain america

OUTFIT 2
Byxor Carhartt cargo



Skor Adiddas hellboy



T-shirt adiddas



Keps Famous stars and straps





Jag har mer, men okar inte lägga upp det nu så får göra det i morgon. Sov gott mina hjärtan.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar