torsdag 12 februari 2009

Hej! Var ett tag sen jag skrev nu, men nu är det dags.
Är hemma och är sjuk var de i går med. Är förkyld och grejer.
Sitter här och lyssnar på jay-z - brooklyn go hard kanske värdens bästa låt just nu.

Annars har detta spelats på senaste
Death cab for cutie
The knife
Rised fist
Green day
blink 182
The new amsterdams


Hur är livet annars? Jo tack det är faktiskt väldigt bra känns de som.
Ska se CV när dom kommer till Kalmar på Panic & action turnen :) Kul o hänga med vännerna.

Sen blir det mer spelningar då min homie Chris kommer med sitt hc band vervian till Växjö den 6 april. FETT!

Nu ska jag kolla på filmen stop loss.

Föresten vill du lära dig mer om mig så skaffa mitt nybörjar kitt som består av.

Musik
Nån av dom tidiga skivorna med green day.
valfri skiva med stiffe little fingers
Sonic Youth - murrt street
Sick of it all - call to arms
Nån av dom tidiga skivorna med death cab for cutie
the charlatans - up at the lake
no use for a name - the daily grind

Film
The goonies
Magnolia
All about lilly chou chou
Ghostbusters
Mysterious skin
Fast times at ritchmond high

Books
Benny haag -makt, mod och motstånd
allt med Peter Karlsson

Comics
Batamn
Green Lantern
Spiderman
Captain America
Preatcher
Turtles

Tv-spel
HARVEST MOON! (super nes)
Mega Man 1 (nes)
Smb 3 (nes)
Mario bros (game & watch)
Zellda 1 (nes)
Street fighter 2 (super nes)
Mortal Kombat (super nes)
Skate it (nintendo ds)
Mike tysons punch out (nes)


Skaffar du detta lilla kitt lär du känna mig bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar